NABÓR NA WOLNE STANOWISKA PRACY
KIEROWNIK OŚRODKA POMOCY
SPOŁECZNEJ
w Dobrzyniewie Dużym
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO:
Stanowisko: ZASTĘPCA KIEROWNIKA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Przewidywany termin zatrudnienia: 1 marca 2024 r.
1.Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe i specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- udokumentowany co najmniej 5- letni staż pracy i co najmniej 3- letni staż w pomocy społecznej,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia.
2.Wymagania dodatkowe:
- szczegółowa znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
- ukończone kursy i szkolenia w zakresie przemocy w rodzinie, znajomość procedury „Niebieskie Karty”,
- znajomość obsługi komputera i programów biurowych, w tym programu TT POMOC
- znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej;
- samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, komunikatywność, odpowiedzialność,
- odporność na sytuacje stresowe,
- umiejętność stosowania przepisów następujących aktów prawnych: Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych.
- prawo jazdy kat. B;
- znajomośc sporzadzania dokumentacji archiwum.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zadań Zastępcy Kierownika należą w szczególności:
- koordynacja i nadzór zadań realizowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej,
- współdziałanie z Kierownikiem Ośrodka,
- załatwianie spraw służbowych zleconych doraźnie przez Kierownika Ośrodka i Wójta Gminy Dobrzyniewo Duże,
- przygotowywanie i wydawanie decyzji administracyjnych, zgodnie z wydanymi upoważnieniami,
- pełnienie zastępstwa podczas nieobecności Kierownika Ośrodka,
- nadzorowanie zespołu pracowników socjalnych w zakresie organizacji zadań mających na celu zapewnienie ciągłości świadczeń i pracy socjalnej,
- podejmowanie działań koordynujących w sytuacjach interwencyjnych.
- nadzór i realizacja Programów Unijnych rządowych itp.
- nne zadania wskazane przez Kierownika ops.
4.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca wykonywana będzie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- wyposażenie stanowiska pracy: biurko, komputer, drukarka, telefon;
- izyczne warunki pracy: praca z obsługą komputera wymagająca sprawności obu rąk i wymuszonej pozycji siedzącej, pokój biurowy ogrzewany, oświetlony
5.Inna informacja:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze wynosił – 0 %. W niniejszym naborze art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022 r. poz. 530 ze ) nie znajdzie zastosowania.
6. Informacje dodatkowe:
1) osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 oraz z 2021 r. poz. 1834) zobowiązane będą do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskać pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą,
2) Wójt Gminy może zwolnić z obowiązku odbywania służby przygotowawczej pracownika, którego wiedza lub umiejętności umożliwiają należyte wykonywanie obowiązków, szczegóły określa zarządzenie Wójta Gminy Jemielnica w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę.
6.Wymagane dokumenty:
- CV ze zdjęciem,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy (ewentualnie referencje z zakładów pracy),
- kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy),
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie , że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- klauzula informacyjna ( w załączniku do ogłoszenia )
8.Postępowanie rekrutacyjne:
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:
Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej.
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25 i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
9.Termin i sposób składania ofert:
Dokumenty (w zamkniętej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA ZASTĘPCĘ KIEROWNIKA”) należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrzyniewie Dużym ul. Białostocka 25 lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej – Dobrzyniewo Duże ul. Białostocka 25 w terminie do 15 lutego 2024.
Aplikacje niekompletne lub, które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wynikach konkursu umieszczona będzie na stronie internetowej Ośrodka www.dobrzyniewoduze.naszops.pl oraz stronie Biuletynu Informacji Publicznej najpóźniej do 1 marca 2024 r.
Dobrzyniewo Duże, 22 stycznia 2024 r.